Ny blogg.


Välkommen till min nya blogg!

Jag heter Alva. är stor Belieber, bor i en liten stad utanför Stockholm som kallas Norrtälje, har mamma, pappa, bror ( Traste ) och hunden Selma. Jag är ofta med vänner, brukar gymma och gillar musik. Jag går i 6an på en skola som heter Kvisthamraskolan, men som ni nog redan visste, så är det sommarlov om typ en vecka, och då slutar jag ju skolan. Efter sommarlovet börjar jag i en musikklass på Roslagsskolan, det ska bli kul.

Japp, det var lite om mig. Nu om designen, den är för det mest bara tillfällig. kommer byta header när jag har tid och byta texkensnitt osv. Hoppas du gillar min blogg!



Såhär ser jag ut, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0