Turn to you ♥

Sitter och lyssnar på musik, bara Justin. life ♥ Annars så har jag ganska tråkigt, kollar facebook, bloggar och dansar.. HAHHAAHAH.

Imorgon är det Måndag... ny vecka, nya tag. som mammi brukar säga, haha. usch vad flamsig ja e nu asså... haha. men såhär kommer antagligen min vecka se ut ungefär;

Måndag: Skola, kompis, promenad med Selma, lämna böcker på biblioteket, göra mina "sysslor" och läxor.

Tisdag: Skola, läxor, sysslor, gymma? Selma på kiss..

Onsdag: Lediga! wohoooo. I alla fall, alborgen med några kompisar, mamma och bror. ( alborgen är jättekul, lite svårt att föklara... men man går typ in i "rum" och gör olika saker... askul iallfall... )

Torsdag: Spanska, sista lektionen på terminen! Yeee. Sysslor, kompis? läxor, Selma på kiss.

Fredag: Sysslor, kompis? Gymma? fredagsmyyyyyyys!

Lördag: inget bestämmt...

Söndag: inget bestämmt...

Aa, i princip på kommer min vecka se ut. låter bra? tycker jag. Sen går vi bara Måndag, sen är skolavslutningen på Tisdagen! Nice! Skönt det ska bli med SOMMARLOOOOV! Vädret här i Norrtälje är inte jättekul ialllafall... känns typ som April fast de e Juni... sommar sa du? hahhaah. Hoppas det blir fint väder, så man kan va ute och bada och bli lite brun! :D

Ska tråka vid datan nån timma, och sen sova. Puss :love:

 

hahaha, charmig pojkvän man har ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0